Articol realizat cu sprijinul CIEL Romania, in cadrul programului de informare pentru contabili.
Trezoreria este unul dintre cele mai importante aspecte ale contabilitatii unei entitati. Este stiut faptul ca o entitate poate sa functioneze pe termen scurt chiar daca este pe pierdere, insa nu poate rezista daca are un cash flow deficitar.
Legea 70/2015 care limiteaza tranzactiile cu numerar si Ordinul MFP 2634/2015 care relementeaza documentele utilizate in contabilitate (inclusiv in gestiunea trezoreriei) sunt doua din legile care reglementeaza tranzactiile cu numerar.
Iata cum organizezi in CIEL Conta V7 gestiunea trezoreriei:
Acceseaza meniul Documente ->Trezorerie si introdu toate documentele:
Optiunile disponibile sunt :
· Efecte de incasat/platit : prin aceasta optiune introduci tranzactiile cu CEC-uri si bilete la ordin.
· Chitanta
· Extrasul de banca
· Registrul de casa
· Decontul de trezorerie
CIEL V7 este o aplicatie completa, care acopera in totalitate activitatile de trezorerie. Un mare avantaj pe care CIEL V7 ti-l ofera este acela ca elaboreaza toate documentele contabile in formatul specificat de legislatie. In plus, CIEL V7 genereaza si notele contabile asociate fiecarui document.
Afla mai multe despre CIEL V7 – Cel mai performant software financiar-contabil!
Citeste si :
· Cum se opereaza notele contabile in CIEL V7 ?
· 4 registre contabile si generarea lor in aplicatia CIEL
· Gestiunea documentelor interne in CIEL