Documentele de casa si banca

Articol realizat cu sprijinul CIEL Romania, in cadrul programului de informare pentru contabili.

Trezoreria este unul dintre cele mai importante aspecte ale contabilitatii unei entitati. Este stiut faptul ca o entitate poate sa functioneze pe termen scurt chiar daca este pe pierdere, insa nu poate rezista daca are un cash flow deficitar.

Legea 70/2015 care limiteaza tranzactiile cu numerar si Ordinul MFP 2634/2015 care relementeaza documentele utilizate in contabilitate (inclusiv in gestiunea trezoreriei) sunt doua din legile care reglementeaza tranzactiile cu numerar.

Iata cum organizezi in CIEL Conta V7 gestiunea trezoreriei:

Acceseaza meniul Documente ->Trezorerie si introdu toate documentele:

1

Optiunile disponibile sunt :

·         Efecte de incasat/platit : prin aceasta optiune introduci tranzactiile cu CEC-uri si bilete la ordin.

2

·         Chitanta

3

·         Extrasul de banca

4

·         Registrul de casa

5

·         Decontul de trezorerie

6

CIEL V7 este o aplicatie completa, care acopera in totalitate activitatile de trezorerie. Un mare avantaj pe care CIEL V7 ti-l ofera este acela ca elaboreaza toate documentele contabile in formatul specificat de legislatie. In plus, CIEL V7 genereaza si notele contabile asociate fiecarui document.

Afla mai multe despre CIEL V7 – Cel mai performant software financiar-contabil!

Citeste si :

·         Cum se opereaza notele contabile in CIEL V7 ? 

·         4 registre contabile si generarea lor in aplicatia CIEL 

·         Gestiunea documentelor interne in CIEL 

logo100x100

Articole similare